Mrtnurr nasıl aşı olmadınız hiç haberimiz cok bnce daha ilk 1. Sınıfa başladığımız sene yaparlardı eskiden o da tetanoz aşısı hatta bi de bebekten 3 aylık falanken yapılıyor. Bi de bnm ki hiç acımadı ağrımadı yara olmadı hemşiremin eli cok hafif galiba 😍