Bernadenizserkan anneyimmm42 Benim ilk regli günüm 1 Aralık dı 8 Ocak da yaptırdım 363 çıkmıştı normal mi sizce
Bernadenizserkan anneyimmm42 Kese de gözükmemişti zaten pazartesi gittiğim de tekrar test yapıp bakacak inşallah kalp atışını duyarız . Dualarınızı eksik etmeyin 😍
anneyimmm42 Bernadenizserkan teşekkür ederim canım inşallah 🥰 rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🤲