anneyimmm42 İlk keseleri kalp atışını ne zaman duydunuzzz 4+4 deyiz 1 hafta sonra ilk ultrasonumuz varrrr
Mom-0 Allah bağışlasın canim. Bizim henüz transfer olmadi. Nasip olursa yarin yumurta toplama olucak. 40-45 gün sonrada transferi yapariz dedi doktor. Hepimizin hakkinda hayirlisi olsun. 🤲
anneyimmm42 Ibooya genelde ilk ultrasona 20 gün sonra çağırıyorlar canım . Çok heyecanlıyımmmmm 🤭 tek embriyo mu canım
Ibooya anneyimmm42 bende çok heyecanlıyım ikinci çocuğum ama gerçekten çok çok heyecanlıyım ilk kızımda tüp bebek oda 3.gun embriyosuydu.simdi 28 aylık olacak çok şükür