Anne88 Kızlar dün betayi 36 ile öğrendim bugün doktora gittim çünkü baya adetim gecikmisti bana kimyasal olabilir cuma günü bidaha kan ver dedi yükselme ihtimali olabilir mi adeti çok geçen varmı 😟😟 yoksa doktora erken mi gittim
Erbe Anne88 ins canım rabbim gönlüne göre verir bende 4 yıl uğraştım isteyen herkesin kucağını boş birakmasin rabbim