Edoliiiiiiii bendimde gunun gecti 1 hafta testlerim hepsi pozitif çıktı bi kac gundur kaynana tarafindan tartismam olfu dunden beri kahverengi biraz pembemsiye kacan kanamam basladi 1 pedi doldurmadı ama oluyor yine asiri stres yaptim olaydan sonra acaaba ondaan mi oluyor sozde yarın doktora bebegi gormek icin gidicek tim 😔😔😪