Sengul82 rabelis verdi bana ama sen sormadan kullanma doktoruna sor mutlaka benim de vardı gastirit bi süre yediklerime dikkat etmeyince ciddi ağrılarım olmustu hamileliğin de etkisiyle.doktor bu ilacı verdi. Beslenme şekline de dikkat edersen rahat geçirirsin ben 8.ayımdayım ama dikkat ediyorum şuan bile rahatım çoğu kişiye göre