Ogretmen_1 Nazlimom bende bu sayfadan yaptırdım ama henüz elime ulaşmdı . Hatta aynı model😂 siz beğendiğiniz öi ürün nasıl acaba
Nazlimom Ogretmen_1 güzel ürün ben bu modelden istiodum başka sayfalarda daha pahalıydı burası nasipmiş😃
kuzeymomsss Nazlimom çok güzelmiş 🌸 ya bende 13lü hastane çıkışı yaptıracağım ama odaya gittiğimiz de giydirmeyi düşünüyorum. Ameliyathanede giydirmeleri için de bakıyorum hastane çıkışı bu çok hoşuma gitti acaba böyle birşey giydirilir mi?
Nazlimom kuzeymomsss ben doğduğu zaman başka takım vercem kirleniyor diolar odaya geçtiğinde çekim yapmak için aldım🌸
kuzeymomsss Nazlimom ya ben ayriyetten yaptıracağım 13lü şeklinde, batmasından ziyade ynei doğduğu gibi tulum rahatsız eder mi onu bilemedim 😕