Edaeymen hekimlerin koşulları, halkın tavrı, bakanlığın şiddet / hakaret vb durumlarda olan pasifliği değişmediği sürece böyle devam edecek. Yakın çevremin çoğu doktor, yurtdışına çıkıyor ya da özele geçiyorlar haklı olarak. Özellerde de hastane kafasına göre fiyat uyguluyor, özellikle kadın doğum alanında devlet suan Suriyelilere hizmet etmekle meşgul