Zibzib Defne2018 canım benimde belimde kırık var artık çok zorluyo ona tekrar baktırmam lazım hamileliğin ilerleyen zamanları da sıkıntı yaratacak bana mr da radyasyon yok ses dalgası var diyolar ama bilemedim
gldn065807 Zibzib bende belimden girdim kadın doğum doktorum da romotoloji doktorumda sıkıntı olkuycagini söylediler
Defne2018 Zibzib çok geçmiş olsun canım inşallah kötü bişi çıkmaz rabbim saglıcakla kucana almayı nasip etsin