Simgest Merhaba, 1 yaşında oğlum var ve 3 aylık hamileyim doktorum emzirebileceğimi söyledi fakat biyerden sonra bırakmak gerekicek. Sizler doğuma ne kadar kala bıraktınız 2.bebekte süt sıkıntısı yaşadınız mı ?
Zehra9616 Simgest yok asko 2.yeni gelio benim 6 sene ara vermistim de ablam var suan 15 aylik kizi var 19 haftalik hamile 3 doktora gitti 3ude oyle soyledi oyuzden dedim ki bilimsel olarakta o aya kadar sknti yasanmaz dio 😊
Simgest Zehra9616 ya Allah bağışlasın sağlıkla gelsin inşallah 😊🙏 iyi bari ya bunu duyduğuma sevindim bende 2.ye süt gelmez diye endişe içindeydim 🙈
Bellabells Simgest ama doktorunuz emzirme üzerine bir eğitim almamış ki.bunu yapan anneler var ve sütlerinin yettiğini söylüyorlar.tabi iki bebeği aynı anda emzirmek kolay değil.yine de büyüğü kesmek istemezseniz bir araştırın derim