Sema97 valla aynı şeyleri yaşamışız canım.banada sordu ne hissediyorsun diye aslnda eşimle kız istiyoruz özellikle eşim ama ben hamile kaldgmdan beri erkek hissediyorum dedim. Bacak arası fotosu boş aslında ama yandan baktgnda bi cıkıntı gösterdi.
Burada bi kaç postta araştırdım bende başıma gelince birinin daha başına gelmiş sonraki ay gittiğinde çıkıntı uzamamış kız demişler bu seferde. Dediğin gibi erkek değişmiyor genelde diyorlar ama burada o kdar çok örnek var ki vallahi kafam karıştı. Oğlum oğlum diye alıstırmaya bakıyorum kendimi değişirse ekstra seviniriz artık 😀 sağlıklı olsunlarda inşallah 🧿🐣