33 haftalık hamileyim bebek aşağıda dedi doktor erken doğum riskim varmış. Ayağa kalkınca baskı hissi oluyo alt karnımda. Normal gebelik yaşayanlarda da böyle oluyormu bu haftalar da yoksa benimki aşağıda diyemi hissediyorum öyle. Korkmalımıyım acaba doğumamı işaret diye tırsıyorum ay Allah korusun