Deletedmom_289 beni doktorum uyardı canım ve gerçekten bu hastane çok pahalı habire zam geliyor ama işte doktorum için gidiyorum bende şubat sonu mart başı doğumum katlancaz mevbur ntsde çok pahalı gelirse bana girmem ağrım olunca girerim başka hastanedede ucuza çektirip atıyorum ben doktoruma bakıyor çünkü tahlilleri felan hiç orda yaptırmadım mesela