Momyyesraaa Arkadaşlar sağ bileğim ağrı yapıyor 4.ay sonrası başladı uyuşukluk gbi de ama sanki burkulmus bi his var bas parmagimi oynatınca kasiliyor bilek bide ince bileğim var el bilegim neden böyle oluyor yasayan var mı doğum sonrası geçer mi 31.haftadayim
Mrv1007 Momyyesraaa hamilelikte sık görülen karpal tünel sendromu olmuş olabilir. Ödem birikmesi sonucu sinirlerde sıkışma oluyormuş. Doktoruna danışmanda fayda var 🥰çok geçmiş olsun