Edasel 33 haftalık hamıleyım bugun doktora gittim ve cocuk 2 haftadan geri gelıyo dedı kılo ıcın bu normal mi
ezgi0901 Edasel 2 hafta önde ya da geride olmasını çok önemsemiyorlar ama 2 haftayı geçerse sorun oluşabiliyor, sen biraz ona kilo aldırıcı şeyler tüketmeye çalış canım birdahaki kontrole gününü yakalar umarım