Turkolog12 pıhtılaşma ve kromozom testi yapılıyor her ikiside ancak 2 düşük yapana yapılıyor özellerde bakıp yaptırabilirsiniz kromozom testini size ve eşinize birlikte yaparlar eşiniz içinde randevu almayı unutmayın maddi olarak sizi zorlayacaksa kromozomu değil de pıhtılaşmayı mutlaka yaptırın o çok bişi tutmuyor sadece size yapılıyor bence onu yaptırmadan gebelik planlamayın çok derim ben 😌