Turkolog12 aynı durumu yaşamıştım ilk defa yaşıyorsanız bu durumu doktor normal ilk gebelikte böyle şeyler olur diyecek. Size önerim aksatmadan genetik ve pıhtılaşma testi yaptırın. Ben bir şey olmaz dedikleri için yaptırmadım üstüne bi kimyasal gebelik geçirdim. Yine bise olmaz bu hamilelik demek değil dediler. Içim rahat etmedi kendim yaptırdım. Pıhtılaşma çıktı. Şu an hamileyim ve daha 3 haftalıkken günlük iğne olmaya başladım. Aksatmayın geçmiş olsun