Merhabalar 37. Haftadayım dün geceden beri belimde ve karnımın alt kısmında adet olucakmışım gibi hafiften can yakmayan bıçak saplanır gibide değil ama bir ağrı var doğumla bir alakası varmıdır bebeğimde ters sezaryen planlıyorduk ama böyle birşey yaşamam normalmi ?