Ayaz2016alya2022 salı günü doğum kaydına gittiğimde kağıt veriyorlar ihtiyaç listesi gibi yanınıza almanız gerekenleri sıkıntı yapmanıza gerek yok hastanede kalacağınız için daha çok kendinize eşya almanız lazım 2-3 tane pijama eşofman veya uzun geniş elbise tarzı gecelikler önden fermuarlı veya düğmeli olması öneriliyor emzirirken rahat etmeniz açısından çıkışta giymeniz için kıyafet bebek içinde çıkış kıyafeti örtüsü puseti sizin için terlik banyo malzemesi (havlu,tarak,şampuan,lif) kişisel bakım eşyalarınız yani. Birde atıştırmalık çantanızda birşeyler olmalı genelde. Sıcak tutacak kıyafetler doğumun nasıl olacağı belli olmaz çünkü ameliyathane çıkışı çok üşüyebilirsiniz Çorap ceket yelek tarzı birşeyler. Ve evlilik cüzdanı mutterpass doktorun doğum için verdiği evraklar hastaneye kayıt için gittiğinizde verilen evraklar yanınızda olmalı emzirme sütyeni göğüs ucu kremi iç çamaşırı falan diğer eşyaları hastane geriyor kanamanız olduğundan hasta bezi tarzı şeyler hastaneden veriliyor. Bebek için kıyafet bez hastaneden veriliyor kendi kıyafetlerini giydirmek istiyorsanız yanınıza alın istemezseniz sadece hastane çıkışı giydireceğiniz eşyalar yeterli. Baya uzun oldu ama liste uzundu 🙈🤣🙈🤣 çantanızı hazır tutun 35. Haftaya geldiyseniz ne olur ne olmaz 38. Haftaya giriyorum doktorum doğum için 4 haftan var dedi ama çantamı hazırladım ne olur ne olmaz hepinize şimdiden Allah kolaylık versin bir nefeste doğururuz inşallah 🤲🏻🤲🏻