Oyku3005 İsim vermeyeyim ama gittiğim bazı hastanelerin isimlerini yazayım. İstanbul’da, Türkiye, Avrasya, Gop Yeni Yüzyıl, Baskent Hastanesi… Mutlaka bu hastanelerden hizmet alıp, çok memnun olanlar da vardır, benim de aynı hastanelerin başka birimlerinden memnun kaldığım doktorlar var ancak kadın doğum muayenesi biraz daha hassas, tedirgin olduğumuz bir durum ve çoğunda anlayışsız, laf vuran ya da bir hastalık durumunda ve hatta müdahale gereken durumlarda bilgilendirme yapmadan, odadan bir an evvel gönderen kişilerle karşılaştım ki ilk muayenelerinde genellikle çok ilgili, sevecenlerdi.