Derininannesi_ Kızlar hastane için süslü sabahlık pijama takımı aldınız mıı ? Aldıysanız nerden aldınızzz
Hazalcemal Derininannesi_ suslu ne gerek var canım ben gecelik takımı aldım malum subata geliyor dogumum kışlık olandan aldım bırtanede fazladan koydum
kahvesever__ Derininannesi_ sefamervede modanisada moda selvimden baka bilirsiniz çok şık güzel 👍 var
ezgi0901 Derininannesi_ aşırı dantelli süslü bişey almadım sadece yaka kısmında biraz danteli var bir de ekru renk aldım adettendir diye 😂 annem normal bi mağazadan almış ama trendyolda falan çok marka ve seçenek var ordan bakabilirsin olmazsa iadesi de kolay oluyor. Pandemide çıkıp gezmek çok mümkün değil
Tugbamete Derininannesi_ ben ilk doğumumda lohusa sepetinden almıştım krem renk ön dantelli ama sade ve şıktı hayatımda yaptığım en saçma alışverişmiş 1 kere resim çekilcem diye giymek için 250 liram çöpe gittiydi 🤦🏻♀️ https://ty.gl/km403mxcuq Model birebir bu marka farklıydı sadece
Derininannesi_ Hazalcemal fotoğraf çekinmek istiyorum da kuzum o yüzden bende normal aldım aslında bi takım
Hazalcemal Derininannesi_ anladım canım hayırlısı ozaman Rabbım istediğin dılegı Nasib etsin ınsallah 🙏sabahlıkla alakalı Bi fikrim yok 😁
1999luanne Derininannesi_ lohusa takımı alabilirsiniz ben öyle yaptım hastane paketinin içinde fotoğraf cekimide var çünkü pijamaekseni adında Instagram’da sayfa var çok memnun kaldım güzel ürünleri
Derininannesi_ ezgi0901 ordan baktım bi kaç model canım aynen pandemi de bi de bu halimle cıkamıyorum ki valla😅
Momydemet Derininannesi_ 1 kere giyilecek bir şey ,dolap uygulamasından bakın derim. Ben ordan alacağım. Hiç kullanılmamış olanlarda var ,hem daha uygun. 1 kere giyilecegi için o kadar para vermeye gerek yok diye düşünüyorum
zynpada Derininannesi_ canım çok süslü bişey almadım ama kol ağızlarında ve yakasında yine yumuşacık danteli olan bişey aldım Suwenden. Geceliğin kendisi de danteli de yumuşacık. Hem de inan bir çok yerden çok daha uygun [https://www.suwen.com.tr/p/felicia-hamile-lohusa-gecelik-ekru-sh22240613l036-3740](https://)
Derininannesi_ zynpada evet güzelmiş uygunmuş da canım . Bugün bi fotoğraf gördüm kız baya süslü püslü kolları ful sarkık dantel bsey giymiş dedim ben 10.dogumum gibi sade pijamayla mı gidicem adetten demek ki bende alıyım ilk doğum diye düşündüm 😂
zynpada Derininannesi_ valla benim de ilk doğumum ama bence bu tarz ürünlere o kadar para vermenin mantığı yok hele ki bu devirde. Ben aldığım her şeyi sonra da kullanırım mantığı ile aldım :) dantelse danteli de var daha ne olsun :))
Mltm07 Derininannesi_ sabahlığı lcwaikiden aldım https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5366512/2263948 Gecelik olarak pentiden bunu aldım çok yumuşak emzirmeye uygun ve en güzeli sütyene gerek yok kendisinden göğüs pedi var https://ty.gl/yexmh1g4mm alt üst takımda yine pentiden aldım çok memnunum hepsinden gönlümce bulabildim saçma sapan dantellilerden kurtuldum 😅