1mercimek_annesi Yani şöyle çıkan sonuç negatif Yada pozitif gibi bir sonuç olmuyor kapalı bir kutu sonuçta annenin yaşı kan değerleri bebeğin ense kalınlığı vs. 1:10000 gibi öğrnepin olasılık olarak sonuç veriyor doktorun ilk hamileliğimdede yaptırdım temiz geldi bundada temiz geldi belki o an ense kalınlığı ölçümünün yanlış olmadı Yada kan değerinin birşeylerden etkilenmiş olması sonucu etkiler ama sonuç yanlış çıkıyor diye bir genelleme bence doğru değil ha yaptırmak mecburi değil ama bebeğin olası balına gelecek tüm anomalileri hesaba kat düşün belki yaşama şansı hiç olmayacak bir bebek taşıyor olma ihtimalin var allahım esirgesin herkes sağlıkla aldın kucağına o ayrı ama tüm riskleri göze alıyorsan ne gelirse başıma dersen yaptırma kuzum çok duydum bende değerleri kötü bebek engelli deyişte sağlıkla doğan bebekleri herşey bizler için sonuçta karar senin tabiki ama belli anne karnında iyileştirilebilecek bir durum varsada bilmeden onu bekletmişte olabilirsin doktorunla konuş bence en doğru bilgiyi o verir sana ben doktor değilim sonuçta tavsiye edebilirim ve örnek verebilirim sadece sağlıkla gelsin bebeğin ❤️❤️