Tomvejerry Kızlar benim 18 günlük bebeğim var eşime ismini amine meva olarak söyledim ama o gitmiş emine meva yazdırmış. Ben şimdi nüfus müdürlüğüne gitsem harf değişikliği yaparlar mı. Amine ismini çok seviyorum.
Armess_loya Tomvejerry nufus müdürü Bi kulak doktoruna gitseydi keşke 🤦♀️yaparlarmı bilmiyorum üstte kalsın ⬆️⬆️⬆️
Kumru_ Tomvejerry Bende bekliyim şurada. Oğlumun adını Yaman koyduk. İkinci isim olarak da rahmetli babamın adini yazdırmak istedi eşim. Yaman Nusret olması gerekiyordu ama kimlikte ilk isim Nusret olmuş. İnşallah değiştirmek mümkündür
Tugbamete Tomvejerry sanırım dilekçe verip düzelttirme yapılabiliyor eşiniz nüfus müdürlüğüne bir danışsın. Birde isimleri bir kağıda yazıp vermek daha mantıklı bu tarz hataların önüne geçmek için
aysnrsvs Tomvejerry 199 u hattını arayıp bir sorun net bilgiyi ordan ya da nüfus müdürlüğunden alabilirsiniz 😉
Tomvejerry RaYaRY ya bilmiyorum ki bende harf değişikliği yapılabiliyor falan demişler di ama acaba yapılır mı.
Tomvejerry Kumru_ e devletten yapılıyor dediler ama onun içinde mobil imza ıvır zıvır bi sürü şey söylediler. Acaba bende harf değişikliği yaparlar mı diye düşündüm
Tomvejerry Tugbamete ya ne bilim böyle olacak oğlumda yazarak vermiş. Bunda piyango böyle çıktı herhalde. Bilsem kendim giderdim. :) nüfus müdürlüğüne Emine’yi komple sildirmek için gitti ama dava açmanız lazım demiş bende sadece harf değiştirmek için git dedim de işe dönmssi gerekti. Kaldı öyle