ilknurrr0 bende 2 gün sonra 13 haftalık olacagım pazartesi kahve pembe akıntı oldu birden o gunden beridir de kahverengi geliyor dün muayene oldum coraspin Kullanıyordum 2 hafta kullanma dedi Dr, progestan günde 3 haftada 1 proluton depot kullanıyorum. Çok endişeliyim aklım hep bebekte 😑 insallah sağlıkla kucağımıza alırız