Hicran23 Kızlar bebeğim 40 günlük oldu ama gaz sancıları bitmiyor damla kullanmak istemiyorum bazn gazını cikarmakta çok zorluk çekiyorum ne önerirsiniz neler yaptınız
Zeyyyn Hicran23 bıogai bağırsak düzenliyici kullanyrm ben birde kimyonlu rezene çayı içiyorum 2 aydan sonra onada çay kaşığı veriyorum rahat çıkarıyor
Zeyyyn Hicran23 veren varda ben 2 ayını doldurunca verdim mamsel kimyonlu rezene çayı almıştım onu veryrm sizin sütünüzden ona geçiyor zaten