Pemberuya benimde sol kasigimda ağrı var yumurtlama ayin 1 ve 6sinda oldu ara ara bacağım ağrıyor arada da midem bulanıyor bata 1 faftam var dun erken gebelik yaptım negatif çıktı ne olacak bilmiyorum 😥Rabbım insaAllah isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin şu mübarek günlerin hürmetine 🤲🏻🤲🏻