Semanuralemdar Melekk12 https://ibb.co/ySQShxp. Bende çok merak ediyorum doktorum gördü ama söylemedi 😞
Semanuralemdar Melekk12 ay ilk defa siz dediniz kız diye Çin takvimi bilmem ne hepsinde erkek çıktı bakalım ne olacak 😊
zeynepdurunun_annesi Aselsevde hayırlısı olsun ultrasonda pipisini de gördük ama önümüzdeki ay kesin belli olucak 😂🥰
Aselsevde zeynepdurunun_annesi erkek dediyse dr erkektir ozman canım pipiyi görmek önemli tabi 🙊😄 sağlıkla gelsin yavruslarımız 🌸
Mavisinannesi2 zeynepdurunun_annesi inanma kız hiçkimseyee bana hep erkek dediler bebişim kız doktorunda dediği gibi 2 cinsiyet var biri tutacak atıyolar tutarsa tutuyor dışardakileri bakanların🤩🤩🤩
Linoosh Mavisinannesi2 e tahmin bulunanlardan biri olarak herhalde 100de 100 inanmıyor post sahipleri bize de benzettigmizi söylüyoruz doktor değiliz çoğunluk ne diyorsa doğru çıkıyor ama