Merhaba kızlar kayınvalidem kovid cıktı ve bende temaslıyım suanda bişeyim yok ama ya olursa diye cok korkuyorum 24+3 hamileyim ve aşım yok. Bu haftalarda kovid olan oldumu eğer ki bende pozitif cıkarsam nasıl bir yol izlemem gerekli bebegim için cok korkuyorum