Kızlar dünden beri bebeğimi hissetmiyorum normalde de gündüz hiç hareket etmezdi ama gece deli gibi vururdu bu saat oldu nerdeyse hiç hareket yok diyebilirim bir iki kere çok yavaş hissedilmeyecek derecede vurdu sadece. Doktoruma yazdım saatte hareketlerini say dedi ama önceden de her saat hareket etmezdi 31 haftalık hamileyim biraz daha bekleyip eğer hareket etmezse doktora gidicem bu durumu yaşayanınız var mı