deletedmom321 benim doğru hesaplıyor tarihi yanlış girmiş olabilirsiniz. İnetnetten de bakıp karşılaştırabilirsiniz. Ben iki uygulama kullanıyorum ikisi de aynı ve doktor kontrolüne gittiğimde de onların hesabıyla tutuyor BetlAkoglu
Harunnisa BetlAkoglu adet tarihinin son gunu degil son adet tarihinin ilk gününü yazicaksiniz birde ultrasonlarda 2-3 gun oynama payi varmis bana doktor dedi
behrem son regl tarihini yanlış girmiş olabilir misiniz? eğer öyle değilse siz de 17. hafta çıkacak tarihi yazın o zaman o şekilde hesaplar
berenaltnts benimde öyle 3 ağustosta doktor 16 hafta 4 günlük demişti burdaki hesaplamada 19 haftalık diyo
Aysmnv35 Burda 1 hafta önce gidiyorum doktorum 6 buçuk haftalıksın dedi doğru da yazdım kontrol tekrar ettim
Muhammedamine Aysmnv35 demekki bebeğiniz geç döllenme burda adet tarihinize göre hesaplar geç döllenmeyi hesap edemez haliyle 💁🏻♀️
deletedmom321 Aysmnv35 ama doktor cihazdan bakıp ölçülerine göre söylüyor. illa adet tarihiyle tutacak diye bir kaide yok ki. Adet tarihinizden sonra ne zaman döllenme oldu program bilemez