Ben 3,5 sene önce ilk çocuğumda osman özyurt’a gitmiştim çok memnun kalmıştım çok ilgili bi doktordu 45 dk 1 saate yakın ilgilenmişti çocuğun pozisyonu için yürüttü etti bişeyler yedirdi herşeyini görebilmek için çok uğraşmıştı..kolan bayrampaşa hastanesine geliyordu bazı günler ben orda görünmüştüm kendisine… şişlide de kendi muayehanesi var 🙏