Ya geçen muaynede 160 üstü çıkmışti o zaman doktor bı şey demedi ama bu kez de yine 160 larda çıkmış 4 ya da 5 kez de 180-200 arasında çıkmış doktor bebekte çarpıntı var dedi kan ilacıni günde iki kez kullan dedi eve gönderdi haftaya gitcem tekrar ama aklım takıldı böyle olan var mı acaba 😔