oguzweannesi Kızlar 1 cm yazan yer ne oluyo açılma falan değil demi anlamadım yani 40 larda olan kasılmalar var Duzensiz olduğu için doktor önemsemedi ama 1 cm yazan yer kafamı karıştırdı açılma falan olmuyodur inşallah 🙄
Caglarass oguzweannesi Yok canım ne olduğunu bilmiyorum ama açıklık ile alakalı bişey değil 😂 Anca alttan muayenede belli oluyo 🙈
llFatma oguzweannesi üstteki kalp atışı bebeğin alttaki de sancıların. Sancıların düzensiz bir şey yok yani.
teletabi oguzweannesi Nst açıklığa bakamaz kuzum onu doktor alttan muayene ile kontrol ediyor. Büyük ihtimalle cihazın yazısıdır o