Kızlar Şikayetlerinden Dolayı İdrar Kültürü Verdim İki Sonuç Var İkisinde De
ESBL Pozitif İzolat Yazıyor Bir Bilginiz Varmı ?
Ayretten De Normal İdrar Vermiştim Salı Günü Çıkmıştı O Enfeksiyon Var Dedi Ve Antibiyotik Verdi Bugünde Kültür Sonuçları Çıktı