Tugceanne Herkese merhaba Ben 13haftalık hamileyim .11.haftadan beri ara ara kanamalarım oluyor .doktorum progestan verdi ve istirahat verdi.benimle aynı durumu yaşayan var mı hep mi böyle devam edicek? Geçici mi ? Korkuyorum açıkçası