Canım kan verdiğimizde barkod veriyorlar ya birkaç tane sonuç almak için gittiğin hastanenin sayfasından tahlil sonuçlarından o barkodu girdiğinde daha açıklayıcı sonuçlar yazıyor ben öyle girdim baktım hepsinde düşük risk yazıyordu doktora da öyle gitmiştim onu deme bence hala elindeyse