İkili test enabizda bole görünen varmı anlamadim
Evinru e nabızda böyle görünüyor evet
nsaglr_ Normal yazıyo sorun yokdur ins
Evinru yoktur
Benim de öyleydi hastanenin sitasinden laboratuvar sonuçlarında görebilirsin canım
Esmaanne bı barkod falan almadım ama nasıl gorcemki