Buseali7 Kızlar 29 haftalık hamileyim ara sıra adet olacakmış gibi ağrım oluyo ama çok hafif öyle şiddetli değil normal mi yoksa bi doktora gitmelimiyim ilk hamileliğim tecrübesizim
Asyapolat80 Buseali7 ben de de öyleydi çok hafif oluyordu herkes normal dedi gitmedim 32.haftada rutin kontrolümde nst de sancım çıktı sonra doktorum dediki normal değilmiş meğer bence ne olur ne olmaz gidin derim içiniz rahat etsin