Zehra9616 Eda_6 faydasi olmasi icin dua edilir aslinda umut edilir cnm rivayetler oldugu icin sancin gleince meryem suresini okur suya birakirsin acildikca acilma olur derler
asyaa0 Eda_6 Gerçekten işe yarıyor mu bilmiyorum ama bence doğum anında psikolojikmen anneyi rahatlatıyor ve doğuma hazırlıyor çünkü insan ot açıldıkça açılma olacağını düşünüp kolay doğuma adapte oluyor ☺️
EsilaMiracAyazEren_Moms Eda_6 denemedim ama doğuma giderken bi kapta suyun içine koyuyorsun o açıyor hemen. Doğuma giden kadının rahiminin rahat açılmasına kolay doğum yaptığına inanılıyor. Ama doğru mu hurafe mi bilmiyorum. 🤷🏻♀️
Gulsy EsilaMiracAyazEren_Moms bide duası var sanırım suya koyarken duasını okumak gerekiyor sanırım. Bide 1 kaşık içenler varmis onda emin değilim içmeye gerek yoktur belkide
Eda_6 Gulsy evet YouTube dan izledim. Dediğin gibi suya bırakılıyor. Duaları ediliyor. İçmek konusu bende de soru işareti? Sonuçta bitki bebeğe zarar verir mi düşüncesi doğdu. Doğum sonrası sudan çıkartılması gerekiyormuş.