Mrsde Ben 18 haftalığım ve acil aldılar canım ben 6000e oldum ameliyatı en azından erken doğumu geciktirme güvencesi var ameliyattan çıkınca biraz acı oluyor o kadar daha sonrasında acı olmuyor doktorum bol bol dinlen dedi bende sadece yatıyorum lavaboya gidiyorum o kadar Allah’ın izniyle korkma veren de Allah alan da Allah herşey onun elinde göreceğimiz varsa görürüz inşallah 🤲🏻