Selam kızlar yarın 32. Haftama gireceğim dünden beri iki üç kez hissettim karnımdan su sesi geliyo gelirken de titreşim oluyor bide ara sıra çatır çutur sesler geliyor . Bebeğim hareket ediyor çok şükür ama ilk defa başıma geldi böyle bişey bu haftalarda yaşayan varmı bunları korktum biraz. Bide sanki vajinama içten bişey batıyor gibi hissediyorum bebek hareket ettikçe hani böyle orayı tırnakliyomus yada kıl tüy batiyomus gibi ama bunlarin hepsi içten olan şeyler. Varmı basina gelen 🙏