Reyyanbek benim az riskli çıkmıştı. Doktorum çok korkuttu beni hemen detaylıya girdim herşeyi çok normal çıktı yavrumun ama gene de nip testi yaptırdım içimiz rahatlasın diye oda tertemiz çıktı çok şükür.
Ama bir daha gebelik yaşarsam sadece detaylı yaptırıcam başka da hiç bir test yaptırmam resmen çöküntü yaşıyorsun o süre zarfında düşük bile yapabilirsin moral bozukluğundan ağlamaktan. Size de tavsiyem yaptırmayın 2li 4lü falan tek doğru olan detaylı ultrason 5. Aydan sonra