Azrabb Gebelik testinde ikinci çizginin silik çıkması kız diyorlar kırmızı olursa erkek bebek diyorlar. Sizce dogrumudur yada bunu yaşayan varmi?
melekzehra Azrabb valla ilk defa duydum ne saçma bişey gebelik testinde silik çizgi çıktığı zaman beta hcg idrarda çıkmış oluyor tam kırmızı çizgi olduğu zamanda yükselmiş oluyor bu koca karı laflarına lütfen inanmayın
goldumsu Azrabb hiç bi söylenene inanmayın benim silikti, göbeğim yayvan ve ekşi acı istiyor canım sadece ama erkek. Tatlı yersen şöyledir böyledir hikaye. Yok kese sağda dururmuş solda dururmuş cidden bunlar hurafeden başka birşey değil