Esinerts bence ogrenmeyin kikinin dogumu zor olur kiminin kolay ve bu sizi sadece tedirgin eder korku sarar ben sezeryan olucaktim cok merak ediyordum doktorum dediki kesinlikle izleme eger istersen dogumdan sonra ac izle ama dogum yapana kadar bakma ama cok merak ediyordum ama izlemedim dogumdan sonra aklima gelince actim izledim ve cidden cok korktum ama aslinda hicte korktugum gibi degildi demek istedigim kimsenin yasadigi zorlukla senin yasayacagin bir olmaz