Zeyna27 fatmanurr41 doktorunuz ne diyor bu duruma bende olmadı ama dikkatli olun yine de ilaçlarınızı düzenli kullanın
Hilal-95 fatmanurr41 yerleşme kanaması yaşıyosunuçdur belkı ama doktora görünmen gerek acıle gideblırsın canm düşük önleyici iğne yada ilac veriliyor ihmal etme
gamzosgamzos fatmanurr41 6.haftadan 12.haftaya kadar hep ara ara lekelenmelerim oldu kanama alanım vardı gunde 3 progestan fitil haftada bir progestan igne oldum cok şükür gecti 26+1 olduk 😊 ama sakın ihmal etme doktora git
fatmanurr41 İlk doktora gittiğim zamanlar da hafif sancılarım vardı adet sancısı gibi o yüzden progestan vermişti şimdi de kanamamın olduğunu söyledim duphaston almamı söyledi sabah aksam kullanıyorum. Umarım yerleşme kanamasıdır hanımlar 🙏🏻
Zeyna27 fatmanurr41 ya çoğu kadın kanama yaşıyor hatta doğuma kadar bile rahat ol biraz ama ihmal etme