28 haftamdayim kizlar eşimle kan uyuşmazlığı var normalde kan grubum ABrh - olarak bilirdim nikah işlemleri sirasinda kan verdim ABrh+ oldu daha sonra hamile olduğumda doktorum rutin kontrollerde kan grubuma baktı negatif çıktı bu bu hafta kan uyuşmazlığı iğnesi olacaktim dün ve bugün tekrar kan grubuma bakıldı pozitif çıkıyor daha önce başına gelen var mı kan grubu negatif pozitif olmasi böyle degisebiliyor mu yoksa testlerde mi sıkıntı var benim kanimda mı sıkıntı var 😂