Tugce-murat2528 Haftanın içerisindeyim bebeğin hareketlerini hissetmen gerekiyor diyorlar fakat ben henüz hissetmedim, hareket ettiyse de anlamadım. İlk tecrübem. Sizce normal mi hissetmemem
Annekuzusu_0 Tugce-murat2528 hayır tabiki ben 19a yakın hissettim balık oynaması gibi şu an 21 haftayım hala düzenli tekmeler hissedemiyorum mesela
Mervbeder Tugce-murat2528 benimde ilk tecrübem tam anlamıyla 21. Hafta da hissettim gayet normal şuan sizin
Sevgi0147 Tugce-murat2528 ikinci gebeliğin 18 haftaligim daha hissetmedim senin hissetmemen çok normal
Tugce-murat2528 Annekuzusu_0 Ah şu kulaktan dolma bilgiler. İnanmasam da içime kurt düşürüyor işte . Teşekkür ederim 🌹
Annekuzusu_0 Tugce-murat2528 hiç korkma çok normal ben 21 haftayım bugün hissedemedim bile mesela düzenli hergün hissedemiyorum bile