Reyhanhnm kızımızın ismi Ada olacak, ben kendimi o kadar erkeğe hazırlamıştım ki hiç kız ismi düşünmemiştim. Eşim buldu 🤣 Zorlu geçiyor hamileliğim, 30. Haftamdayım ama hala alışamadım bedenimdeki bu değişimlere ahahah o yüzden tek cocukla anneliği zirvede bırakmayı düşünüyorum 🤣