Elayvzz bende bugün doktordan geliyorum hastaneye gittiğim zaman adetimden 7 gün geçmişti. Doktor daha erken dedi. Adetten tam 16 gün sonra yani bugün başka bir doktora gittim ve keseyi gördü çok çok küçüktü. Bana doktor dediki ilk kese oluşur sonra bebeği goururuz dedi. Korkma kanaman yoksa gayet sağlıklı bir hamilelik geçiriyorsun dedi. Sende korkma daha çok erken bana 2 hafta sonra gel bebek ancak o zmn görünür dedi yani 2 aylık olunca takriben.