Rabis277 Merhaba hanımlar çalışan sigortalı anne icin devletten doğum parası alan var mı islemleri nasıl oluyor yardımcı olur musunuz
Bebiscann Rabis277 ptt ye gidip doğum param yatmişmı diyip kimliğinizi veriyorsunuz ve alıyorsunuz canım bu kadar
twinsmommmm Rabis277 doğumım henuz gerçekleşmedi ama muhasebem dogum kagıdını bana atıcaksım ben sısteme gırıcem sana da parayı devlet yatırıcak demıştı. Ekstra bir işleme gerek yok demişti.
Nurklc38 Rabis277 Canım pttye gittim sordum süt paran yatmamış doğum da yatmamış dedi çalışmadığım günlerin rapor parası yatmış onu aldım işte
Avokado Rabis277 aile çalışma ve sosyal hizmetler il müdürlüğüne şahsen başvurdum ben. Evrak doldurdum orda. Ptt ye yatıp yatmadığını da doğum parası sorgula diye kontrol ettim. 3 ay sonra yatar demişlerdi başvururken. 1,5ay sonra yattı
Rukiss- PTT’ye gitmenize gerek yok e devletten banka hesabınızı tanımladığınızda direkt hesabınıza yatıyor rapor parası.